OJoj..

OJoj, vet inte vad jag ska berätta att jag nyss sutit och grinat sönder eftersom ingen är hemma och jag hör dåligt i ena örat och vet inte vart jag ska ta vägen?!!? Tur att Robin pratade med mig iallafall! Och nu längtar jag tills pappa kommer hem så han kan försöka fixa det här, så jävla läskigt att jag tror jag dör. Skolan idag var väl sådär först nationella prov i MA det gick väl ok. Förutom B2 som gick åt helvete. Sen sista lektionen var det musik då fick jag veta att Oskar hade fått åka till hälsocentralen för att han hade stoppat på sig en för liten ring och den hade fasnat och typ fått blodstopp eller nått! Helt sjukt.. sen kom våran sjuksköterska till musiken och berättade att Oskar och dom hade sprungit till henne och bett om glivmedel asså haha jag dör!!!! Glidmedel haha! Nej nu ska jag gå och vänta på att pappa ska komma hem!! :(
BJUDER PÅ NÅGRA SNYGGA BILDER OCKSÅ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0