hejhejhejhejhej

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag ;)
Fått en ny säng och nått mer kommer inte på vad det är. Sen kommer
släktingar ikv får väl se vad man får då! Skola idag.. segt men slutade
klockan 1 och gick hem med Jesper. Nu ska jag fixa mitt rum och
börja fixa mig. Imorgon är det min kusin som fyller 16 år! Det är 9
timmar mellan henne & mig! Helt sjukt våra föräldrar delade rum på
sjukhuset haha! Men nu dunkar jag lite musik och svarar på alla gratulationer
på facebook som typ är 135st ? Hur orkar jag. Aja.. Hoppas alla har en bra dag!

Torsdag: plugga
Fredag: jobba och vara med Louise
Lördag: Ut och äta med dom bästa och vara med Elin på kvällen
Söndag: SLAPPA och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0