funäs+ massa annat

Jag har varit riktigt dålig att vara här inne nu under lovet. Men jag har ju varit i fjällen 1 vecka så det har varit lite svårt.  Haft grymt kul åkt mycket skoter och lite skider. Kom hem igår och var trött som en gris. Skulle på kvällen egentligen varit med Emelie&Jesper som var här över helgen. Men jag orkade inte var så trött. Men vi åkte till några vänner till familjen och käka mat och kollade på hocky och melodifestivalen. Idag vaknade jag vid 9 blev väckt att Emelie& Jesper som ringde och sa att dom skulle komma på lite fika. Fick massa kläder av Emelie som jag är jätte glad över, mest sommarkläder men det funkar ju iallafall! Sen åkte jag& familjen upp till köpis och köpte en ny säng till mig,eller det blir min fördelsedagspresent eftersom jag fyller år på onsdag, så hela dagen har gått åt till det. Hunnit köpa present till bror min också som fyller år om 1 vecka. Men nu ska jag duscha och fortsätta fixa rummet... som ser ut som att en bomb har hamnat där. :) Lite bilder från fjällen men kommer inte fler sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0