förlåt för jag varit dålig på att blogga. Imorgon bär det av till fjällen

Oj.. förlåt för att jag har varit så dåligt och blogga, men jag har allvarligt inte haft tid. Och jag har haft dataförbud. Men nu är jag på G igen ;) Skola idag hände väl inte så mycket utan att jag var 3 poäng att få VG på hk-provet.. lagomt sur man blev då. Imorgon åker jag till fjällen med Nicole och henne familj. Ska bli såå jävla kul, vi ska åka skidor, åka skoter och bara mysa! Länge sen man träffa Nicole också. Hon kommer hit om ett tag så då ska jag väl packa och duscha. Men nu ska jag gå och laga mat jag är grymt hungrig! Så nu kommer jag inte kunna blogga på 1 vecka igen. Men ska försöka få någon att gå in och skriva nått :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0